Kancelaria Sejmiku Województwa Podkarpackiego

Kancelaria Sejmiku Województwa Podkarpackiego

al. Cieplińskiego 4, I piętro, pok. 152, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Rafał Polak - Dyrektor Kancelarii - tel. (17) 747 68 37

Magdalena Witek - sekretarka - tel. (17) 747 68 37, fax. (17) 747 68 36


Oddział obsługi radnych, sesji Sejmiku i współpracy zewnętrznej

Lp. Imię i Nazwisko Pokój nr   Telefon
1. Izabela Fac - kierownik oddziału 144b (17) 747 66 07
2. Katarzyna Kruk - główny specjalista 145 (17) 747 68 19
3. Iwona Kiełbasa - główny specjalista 145 (17) 747 68 19
4. Aleksandra Feret - inspektor 144b (17) 747 66 07
5. Jolanta Dutkowska-Radwańska - inspektor 151 (17) 747 68 40
7. Monika Homa - główny specjalista 144b (17) 747 66 07
8. Anna Czudec - pracownik administracyjny 145 (17) 773 60 53


Oddział obsługi komisji Sejmiku i klubów radnych

Lp. Imię i Nazwisko Pokój  nr Telefon
1. Michał Wiatr - kierownik oddziału  150 (17) 747 69 25
2. Agata Nieradka- inspektor 150 (17) 773 69 25
3. Jacek Rylski-Juruś - główny specjalista 146 (17) 747 68 27
4. Maria Sarna - główny specjalista 151 (17) 747 68 41
5. Beata Skubicka-Kiełbasa - główny specjalista 151 (17) 747 68 40
6. Jowita Młynarczyk - główny specjalista 151 (17) 747 68 51
7. Ewa Kamler-Łyczko - inspektor 150 (17) 747 69 25
8. Joanna Sajdak - główny specjalista 145 (17) 773 60 53


Pracą Kancelarii Sejmiku kieruje dyrektor.

Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną pracy Sejmiku, jego komisji oraz klubów radnych, a w szczególności: 

  • udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu (gromadzenie i ewidencjonowanie druków sejmikowych, materiałów otrzymanych od administracji rządowej i samorządowej),
  • stwarzanie radnym warunków do korzystania z opracowań specjalistycznych, ekspertyz, literatury,
  • organizowanie dla radnych pomocy ze strony dyrektorów departamentów,
  • zapewnienie radnym warunków do prowadzenia obrad,
  • prowadzenie rejestrów uchwał Sejmiku, wniosków i opinii komisji Sejmiku, interpelacji, zapytań i wniosków radnych,
  • przekazywanie uchwał Sejmiku organom nadzoru, Zarządowi i właściwym departamentom,
  • opracowywanie i gromadzenie dokumentacji Sejmiku,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z działalności Sejmiku i poszczególnych komisji Sejmiku,
  • przygotowywanie projektów informacji Zarządu o wykonaniu uchwał Sejmiku.

Copyright © 2014-2023 Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax. 17 850 17 01
e-mail: urzad@podkarpackie.pl, www.podkarpackie.pl, sejmik.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30