Kancelaria Sejmiku Województwa Podkarpackiego
al. Cieplińskiego 4, I piętro, pok. 152, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Polak - Dyrektor Kancelarii - tel. (17) 747 68 37
Magdalena Witek - sekretarka - tel. (17) 747 68 37, fax. (17) 747 68 36
Oddział obsługi radnych, sesji Sejmiku i współpracy zewnętrznej
Lp. | Imię i Nazwisko | Pokój nr | Telefon |
1. | Izabela Fac - kierownik oddziału | 144b | (17) 747 66 07 |
2. | Katarzyna Kruk - główny specjalista | 145 | (17) 747 68 19 |
3. | Iwona Kiełbasa - główny specjalista | 145 | (17) 747 68 19 |
4. | Aleksandra Feret - inspektor | 144b | (17) 747 66 07 |
5. | Jolanta Dutkowska-Radwańska - inspektor | 151 | (17) 747 68 40 |
7. | Monika Homa - główny specjalista | 144b | (17) 747 66 07 |
8. | Anna Czudec - pracownik administracyjny | 145 | (17) 773 60 53 |
Oddział obsługi komisji Sejmiku i klubów radnych
Lp. | Imię i Nazwisko | Pokój | nr Telefon |
1. | Michał Wiatr - kierownik oddziału | 150 | (17) 747 69 25 |
2. | Agata Nieradka- inspektor | 150 | (17) 773 69 25 |
3. | Jacek Rylski-Juruś - główny specjalista | 146 | (17) 747 68 27 |
4. | Maria Sarna - główny specjalista | 151 | (17) 747 68 41 |
5. | Beata Skubicka-Kiełbasa - główny specjalista | 151 | (17) 747 68 40 |
6. | Jowita Młynarczyk - główny specjalista | 151 | (17) 747 68 51 |
7. | Ewa Kamler-Łyczko - inspektor | 150 | (17) 747 69 25 |
8. | Joanna Sajdak - główny specjalista | 145 | (17) 773 60 53 |
Pracą Kancelarii Sejmiku kieruje dyrektor.
Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną pracy Sejmiku, jego komisji oraz klubów radnych, a w szczególności:
- udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu (gromadzenie i ewidencjonowanie druków sejmikowych, materiałów otrzymanych od administracji rządowej i samorządowej),
- stwarzanie radnym warunków do korzystania z opracowań specjalistycznych, ekspertyz, literatury,
- organizowanie dla radnych pomocy ze strony dyrektorów departamentów,
- zapewnienie radnym warunków do prowadzenia obrad,
- prowadzenie rejestrów uchwał Sejmiku, wniosków i opinii komisji Sejmiku, interpelacji, zapytań i wniosków radnych,
- przekazywanie uchwał Sejmiku organom nadzoru, Zarządowi i właściwym departamentom,
- opracowywanie i gromadzenie dokumentacji Sejmiku,
- opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z działalności Sejmiku i poszczególnych komisji Sejmiku,
- przygotowywanie projektów informacji Zarządu o wykonaniu uchwał Sejmiku.